#1 Liebster Blogger Award


Hej! Jestem niezmiernie podekscytowana, gdyż zostałam nominowana do pewnej zabawy przez autorkę http://peetniss-love-story.blogspot.com/ za co bardzo dziękuję :)

ZASADY LBA:

  • W zamian za wybitne prowadzenie bloga zostajesz nominowany przez innego bloggera do wzięcia udziału w zabawie.
  • Odpowiadasz na 11 pytań zadanych przez osobę, która Cię nominowała.
  • Wymyślasz 11 nowych pytań dla osób, które Ty nominujesz.
  • Pamiętaj, że nie możesz nominować bloga, od którego Ty dostałeś nominacje.


ZESTAW PYTAŃ DLA MNIE:

1. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny?
Och, mój gust muzyczny jest bardzo zróżnicowany i nie ograniczam się do jednego gatunku. Najczęściej chyba sięgam po rock i mocniejsze brzmienia, ale nie oznacza to, iż gardzę np. popem, czy hitami, które akurat teraz królują w rankingach. To w zasadzie zabawne, bo w moim odtwarzaczu muzyki mam kawałek Nirvany oraz Let it go z krainy lodu. :D

2. Z jakim fikcyjnym bohaterem książkowym poszłabyś na randkę i dlaczego jest to Peeta Mellark (z naciskiem na zignorować to co skreślone)?
Odpowiedź na nakaz w nawiasie: Tego gościa nie da się zignorować!
Natomiast gdybym miała dwie możliwości, to zaklepuję Maxona z Rywalek.

3.Gdybyś miała za zadanie ocalić wszechświat i mogłabyś wybrać do swojej ekipy trzech dowolnych książkowych bohaterów, kto by to był? Pamiętaj, chodzi o pokonanie super inteligentnego, szalonego, czarnego charakteru, który dysponuje sporą armią bezmyślnych sług. Możesz wybrać dowolnych trzech bohaterów do swojej ekipy. Niech to będzie mądry wybór...Od Twojej decyzji zależą losy całego wszechświata!
Zadanie jest trudne, ale okazuje się drobnostką jeśli chodzi o bohaterów do wyboru, którymi dysponuję. Bez wahania odpowiem więc, iż będą to:
  • Jace Wayland - tutaj chyba nie muszę nic dodawać,
  • Severus Snape - trochę Avadów Kedavrów i innych super-zaklęć zawsze się przyda :D
  • Elisabeth Monroe z Anielskiego ognia - Ellie jest typową wojowniczką, której nie mogłoby zabraknąć w mojej mini gwardii!
4. Czy uważasz, że ludzie dorośli nie powinni oglądać bajek Disney'a? Czy Twoim zdaniem z bajek można wyrosnąć, czy też zostają one w naszych sercach na zawsze?
Uważam, że jeżeli coś jest dobre, ma przesłanie, pewną wartość- wraca się do tego z przyjemnością. Mam na myśli nie tylko książkę, film lub bajkę - to może być choćby stara fotografia, którą muskamy opuszkami palców, przypominając sobie okazję, przy której została zrobiona. Tak, wspomnienia to wspaniała rzecz. Podobnie jest z bajkami Disney'a: dla większości jest to duża część ich dzieciństwa, coś co towarzyszyło im przez określony czas ich dążenia do dorosłości. Dlatego po latach takie osoby odczuwają pewien sentyment związany właśnie z tymi bajkami. Osobiście mam kilka ulubionych bajek, które są tak naprawdę starsze ode mnie, ale jestem przekonana, że w przyszłości do nich wrócę.

5. Czy masz zwierzaka?
Mam bardzo niesfornego kociaka, Tofika. Trudno jest się z nim dogadać, ale udaje nam się żyć w pozornym sojuszu.

6. Jaki jest Twój najdziwniejszy nawyk?
Ostatnio coraz częściej przyłapuję się na pstrykaniu palcami, zazwyczaj robię to, kiedy się denerwuje. O, albo teraz siedzę w zasadzie na każdej lekcji z nogą założoną na nogę i "kopię powietrze", a gdzieś wyczytałam, że to oznacza znudzenie. Cóż, bardzo adekwatne. :D

7. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś/eś? Czy jest na tyle ciekawa, by ją polecić?
Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman - podejrzewam, że jest to pozycja dość znana. Osobiście podobała mi się bardziej od części pierwszej, pewnie zrobię recenzję w najbliższym czasie. :) Ale tak, mogę polecić.

8. Kim chciałbyś/łabyś zostać w przyszłości?
Są zawody bardziej i mniej realne, natomiast podam tutaj kilka, które rozważam. Warto wziąć pod uwagę to, że pewnie za kilka lat wszystko się zmieni, ale na tę chwilę sprawa przedstawia się w następujący sposób:
  • Dietetyka - czyli jeden z kierunków, którym byłabym zainteresowana,
  • Redaktor w jakimś interesującym czasopiśmie lub praca w wydawnictwie,
  • Coś związanego z językiem angielskim - niekoniecznie nauczycielka, 
  • Oczywiście najlepszym, wymarzonym zawodem jest pisanie książek - połączenie pasji ze sposobem zarabiania na życie, ale to odkładam na dalszą przyszłość...
9. Czego najbardziej się boisz?
Z natury raczej nie jestem strachliwą osobą, ale boję się wracać sama po zmroku. Ciemność raczej nie przyprawia mnie o dreszcze, ale przytłacza i sprawia, że czuję się niepewnie. Plus jeszcze lęk wysokości, ale nie jestem co do tego pewna, gdyż nigdy nie miałam okazji, aby wystawić ten lęk na prawdziwą próbę.

10. Czy Twoim zdaniem Katniss pasuje bardziej do Finnicka, Gale'a czy Peety?
Mhm. Na początku skreślę od razu Gale'a, bo był on jedną z postaci, które polubiłam najmniej. Od samego początku kibicowałam Peecie, nawet wtedy, gdy pojawił się Finnick. Mimo wszystko, ten obiekt westchnień nie pasuje do Katniss, (a może pasuje, ale nijak w porównaniu do Peety). Podobała mi się wizja przyjaźni Katniss i Finnicka, która właściwie pojawiła się ze względu na ich współcierpienie. Poza tym, uczucia Finnicka, które żywił do Annie były zbyt głębokie, aby mógł z niej zrezygnować.

11. Ile czasu dziennie poświęcasz na rozmyślenia a la ,, Po co ja się tego wszystkiego uczę, czy to w ogóle przyda mi się w życiu?''
Och, dużo, naprawdę dużo. Może nie codziennie, ale zazwyczaj takie myśli pojawiają się przy przerabianiu materiału, który jest dla mnie prawdziwą udręką. Myślę wtedy, że gdybym miała jakikolwiek wpływ na program nauczania, zmieniłabym go diametralnie.

Dziękuję jeszcze raz za nominacje i za tak ciekawe pytania!

~~~~
Ja chciałabym nominować tylko jeden blog, również z recenzjami książek, które pisane są w bardzo ciekawy sposób:  http://podrozzksiazka.blogspot.com/

A OTO MOJE PYTANIA:
1. Po jaki gatunek literacki najchętniej sięgasz?
2. Czym kierujesz się przy wyborze książki - okładką, tytułem, opisem z tyłu, czy może jeszcze czymś innym?
3. Czy gdybyś miała możliwość zmiany swojego imienia, zrobiłabyś to? Jeśli tak, jakie byś wybrała?
4. Czy masz bohatera literackiego, który zainspirował Cię do jakiejś zmiany?
5. Masz ulubioną książkową parę?
6. Wolisz trylogie i serie, czy powieści jednotomowe?
7. Czytałaś Harry'ego Potter'a? Co o nim sądzisz? :)
8. Jesteś w stanie czytać kilka książek jednocześnie, czy zaczynasz czytać kolejną po skończeniu pierwszej?
9. Nie przeszkadza Ci sięgnięcie po książkę po obejrzeniu jej ekranizacji? Często tak robisz?
10. Masz ulubiony książkowy cytat?
11. W jakim byłaś wieku, kiedy zaczęłaś "nałogowe czytanie"?

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany odpowiedziami na powyższe pytania, zapraszam do zabawy! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj Drogi Czytelniku! ♥
Dziękuję, że poświęciłeś swój czas na przeczytanie tego posta. Prawdopodobnie zaraz go skomentujesz - napisz w takim razie swoją własną, szczerą opinię. :) Pamiętaj, że każdy jeden komentarz to dla mnie doskonała wskazówka i motywacja. Możesz zostawić również link do swojego bloga, zawsze chętnie do Ciebie zajrzę. ^^
Dziękuję, że jesteś,
Autorka