Nowości, nowości, nowości! - Czyli co nowego w biblioteczce :)

      Dzisiejszego posta należy rozpocząć przeprosinami skierowanymi do czytelników. Jakiś czas nie pojawiały się żadne recenzje, natomiast mam ku temu usprawiedliwienie. Otóż, z powodu stresu związanego ze zbliżającym się sprawdzianem szóstoklasisty ( Już po wszystkim, jej! ) nie byłam w stanie pozwolić sobie na chwilę relaksu z książką w ręku. A co za tym idzie, nie miałam czego recenzować. Chociaż, z drugiej strony, nawet, jeżeli znalazłaby się lektura, z którą chciałabym się z Wami podzielić, wątpię, iż udałoby mi się poświęcić pewną część mojego czasu na kilka słów o niej.        Po sprawdzianie nadeszły święta, które również uniemożliwiły mi nadmierne chwile spędzane z książkami, więc nie mogłam napisać dla Was żadnej recenzji. Wreszcie, po kilkunastodniowej przerwie, usiadłam przed komputerem ( w dzień moich urodzin!;) i zamierzam pokazać Wam moje czytelnicze nowości, które zagościły na mojej półce właśnie z tej okazji. Jestem pewna, że wszystkie pozycje, które pewnie już dostrzegacie są Wam bardzo dobrze znane, mimo wszystko chciałabym podzielić się z Wami moim małym szczęściem! :)


Moje perełki, następujące tytuły od góry:

  • Łza - Lauren Kate
  • Wróć, jeśli pamiętasz - Gayle Forman
  • Jedyna - Kiera Cass
  • Cud chłopak - R.J. Palacio
  • Gwiazd naszych wina - John Green
  • Próby ognia - James Dashner 
  • Więzień labiryntu - James Dashner

To już wszystkie tytuły, którymi obdarowali mnie moi przyjaciele. Kieruję w ich stronę ogromne podziękowania. Spodziewajcie się za jakiś czas nowych recenzji tych interesujących lektur. O, jeszcze na koniec chciałabym Was złożyć nieco spóźnione świąteczne życzenia. Mam nadzieję, że święta minęły Wam wspaniale, że spędziliście je w gronie bliskich w miłej, rodzinnej atmosferze. Wesołych Świąt! Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj Drogi Czytelniku! ♥
Dziękuję, że poświęciłeś swój czas na przeczytanie tego posta. Prawdopodobnie zaraz go skomentujesz - napisz w takim razie swoją własną, szczerą opinię. :) Pamiętaj, że każdy jeden komentarz to dla mnie doskonała wskazówka i motywacja. Możesz zostawić również link do swojego bloga, zawsze chętnie do Ciebie zajrzę. ^^
Dziękuję, że jesteś,
Autorka