Harry Potter TAG

Wybaczcie, że po raz kolejny zamiast pospolitej recenzji, zamieszczam TAG, jednak uległam jego pytaniom, które wydały mi się bardzo interesujące. Znalazłam je całkiem przypadkowo i postanowiłam odpowiedzieć na nie, publikując to na blogu pod nazwą Harry Potter TAG. Mam nadzieję, że i Wam się one spodobają, gdyż mnie udzielanie odpowiedzi przyniosło mnóstwo zabawy. A więc zapraszam! :)
P.S. Uwaga, post może zawierać spojlery! 

1.Ulubiona część książki?
Oprócz popularnego stwierdzenia, że cała seria jest genialna, jestem w stanie wyróżnić trzy tomy, które najbardziej mi się spodobały. Będzie to Czara Ognia, Książę Półkrwi oraz Insygnia Śmierci.

2.Najmniej lubiana cześć książki?
Takiej części chyba nie ma.

3.Ulubiony bohater?
Bohaterowie są jednymi z najbardziej pozytywnych i docenianych elementów tej sagi!
Nie jestem w stanie wybrać jednego... Oczywiście trójkę głównych bohaterów - Harry'ego, Rona i Hermionę jak najbardziej polubiłam, jak również ich szkolnych przyjaciół, więc... nie, nie potrafię wyróżnić jednej postaci. 

4.Ulubiony Czarny charakter?
Ach, Bellatriks Lestrange! Helena Bonham Carter, która wcieliła się w nią w ekranizacji, była wprost genialna! A sama postać Bellatriks jest jak najbardziej... imponująca. 


 5.Najsmutniejszy moment?
 Takich momentów jest wiele, myślę, że będzie to śmierć... Syriusza, Zgredka, Lupina, Tonks... Ale najsmutniejszym momentem była śmierć Severusa. 

6.Ulubiony Nauczyciel?
Hm, może profesor McGonagall. 

7.Najmniej lubiany nauczyciel?
Dolores Umbridge, Tak bardzo nienawidzę tej czarownicy. Owszem, sprawiała, że powieść była bardziej urozmaicona, jednak to nie zmienia faktu, iż nie mogę pojąć, jak ona znalazła się na tak wysokim stanowisku w Ministerstwie. 

8.Ulubiony przedmiot?
Eliksiry i Obrona przed Czarną Magią. Może jeszcze transmutacja. 

9.Najmniej lubiany przedmiot?
Numerologia. 

10.Ulubiony sklep na ulicy Pokątnej?
Sklep Ollivanderów, z różdżkami. :)

11.Najładniejszy / najprzystojniejszy bohater?
Najprzystojniejszy bohater... Tom Riddle! Tom Riddle, w wieku szesnastu / siedemnastu lat, nie mylcie z wyglądem teraźniejszym. 
Czy nie uważacie, że Lord Voldemort był bardzo urodziwym młodzieńcem? 



12.Zmarły bohater którego najbardziej Ci brakuje?
Tutaj bez wahania odpowiem, że to Syriusz Black i Albus Dumbledore. 

13.Ulubiona okładka książki?
Harry Potter i Książę Półkrwi.


14.Ulubione wyzwanie Turnieju Trójmagicznego?
Z pewnością, Labirynt.

15.Ustaw domy od najbardziej lubianego do najmniej?
Ravenclaw ----> Gryffindor ----> Slytherin ----> Hufflepuff 

16.Ulubione zaklęcie niewybaczalne?
Avada Kedavra!

17.Ulubiony Horkruks?
Dziennik Riddle'a. 

18.Ulubione Insygnie śmierci?
Mhm. Czarna Różdżka.

19.Najśmieszniejszy moment?
Zapadło mi w pamięć to:
Pani Weasley: Nie wierzę! Nie wierzę! Och, Ron, to cudownie! Prefekt! Jak każdy w tej rodzinie!
George Weasley: A ja i Fred to co, jesteśmy tylko sąsiadami?

20.Na jakiej pozycji Quiditcha chciałabyś grać?
O ile utrzymałabym się na miotle przez okres meczu, myślę, że Szukający byłby odpowiedni. 

21.Ulubiony Patronus?
Patronus Harry'ego - jeleń. Ma w sobie taką... dostojność. 

22.Jak myślisz jaki kształt przybrał by Twój Patronus?
Być może jednorożca, lub zwykłego młodego konia.

23.Ulubiony Dursley?
Petunia, ze względu na pokrewieństwo, jakie ją łączyło z Lily.

24.Ulubiony Śmierciożerca?
Oprócz wyżej wymienionej Belli, Lucjusz i Narcyza Malfoyowie.


25.Ulubione zaklęcie?
Expecto Patronum, Accio, Expelliarmus, Lumos, 

26.Ulubiony członek zakonu feniksa?
Remus Lupin. 

27.Ulubione miejsce w Hogwarcie?
Pewnie bardzo polubiłabym bibliotekę, ale lubię też Pokój wspólny Gryfonów - to miejsce zawsze wydawało mi się takie ciepłe i przytulne. 


W porządku, to już wszystkie pytania. Wydaję mi się, że są naprawdę kreatywne i interesujące. Niebawem ukaże się nowa recenzja. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj Drogi Czytelniku! ♥
Dziękuję, że poświęciłeś swój czas na przeczytanie tego posta. Prawdopodobnie zaraz go skomentujesz - napisz w takim razie swoją własną, szczerą opinię. :) Pamiętaj, że każdy jeden komentarz to dla mnie doskonała wskazówka i motywacja. Możesz zostawić również link do swojego bloga, zawsze chętnie do Ciebie zajrzę. ^^
Dziękuję, że jesteś,
Autorka